+ Follow | Dashboard

//SINGLE

D I S C L A I M E R

Welcome to my blog ... xsencantek blog anda :D peace .. da usha tu follow lha ek :d

bold italic underline strike




T A G B O A R D


put cbox here !width 250 not more okay :)

M A S T E R M I N D

Template:Beautiful Monster
basecodes: Luqman Hilmi
Other: and
! always thinking about you !
hyepz ..
yana nx post lirik lagu niey ..
sedih..
tekenang at seseorang niey ..
at bwah niey lgu dy ..
|
|


KAU TIPU AKU (KANGEN BAND)
   betapa remuk jantungku                 
kau tipu aku
kau tipu aku

betapa sakit hatiku
kau buang aku
kau buang aku

ku tatap langit yang hitam
saat menanti malam
kau pun tak kunjung datang

kau buat gelap pelangi
lalu kau datang lagi
membuat luka ini 
                                

reff:
kau jangan mencoba untuk di sini
kau jangan mencoba untuk kembali
bila kau di sini
biar ku yang pergi

kau tlah ingkari semua janjimu
kau tlah ingkari semua sumpahmu
sudah usai sudah cerita tentang kita

jangan pernah kau di sini
jangan pernah kau kembali
jangan pernah kau di sini
aaaaa
repeat reff [2x]

betapa remuk jantungku
kau tipu aku
kau tipu aku


sedih taow dgr ..
lgu niey membuat kn yana teringat at ikhwan ..
ye lar duluw mse couple nun ikhwan ,
ikhwan bnyk tipu yana ..
tapy yana sabar jer nun perangai dy ..
smpai kan dy curang pown yana x lpas kn dy ..
yana taow yg dy curang dgn yana dah 2 bulan ..
taow lps tepat 2 mse aqi jdi yana
dy mnx putus .
yana terima dengan redha ..
menangis kot ..
:-( :-(
hanya TUHAN jer taow betapew sedih nyer mser tu ..

yang maner menangis dgr cita yana niey ..
yana nk ktew x yah nangis ..
buat abiz air mata ajer ..
masa x kn berputar balik ..
yg x nangis tu bgoz lah ...
:)

skunk yana da kembali bahagia ..
:)))))
kenangan lalu maseh di fikiran ..
urm .
x nx cita pnjang ..
sbb ia akn membuat kn yana menangis ..
huhux ..
oke lah suma . thanx sbb bca ..
:))
yana chaow dluw ..
daaa .. chill ..
smile :D
peace no war (Y)
>asalamualaikum<


Older Post | Newer Post